maandag 17 november 2014

Niet stil gezeten....


Hoewel ik niet zoveel op de blogs ben geweest, of eigenlijk helemaal niet :schaam:,
heb ik toch niet helemaal stil gezeten qua freubelen, alleen ben ik nu ook helemaal in de ban van het haken....
Ook heb ik een gelli plate gemaakt volgens dit recept en o.a. de volgende kaartjes daarmee gemaakt.




Verder nog wat kerstkaarten van spullen die ik echt nooit meer gebruik omdat ik alleen nog maar stempel. Maar toch zonde om er helemaal niets meer mee te doen.


En wat haaksels; 2 Amineko katten, maar het zouden net zo goed beren kunnen zijn. Gehaakt van tweed van de zeeman, lekker dik, dus ze zijn mooi groot geworden (ca. 45cm).
En nog een potje voor mijn haaknaalden en een ieniemieni spelden egeltje.



Verder bister aangeschaft en o.a. dit kaartje er mee gemaakt. Nu vind ik het bister een heel leuk effect hebben, maar ik heb ook wat stampinback karton gekocht om te kijken hoe dit werkt. Maar het karton is heel glad, dus ik moet mijn stempels wat minder hard aandrukken, aangezien het een beetje glijdt.


2 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig geweest Anita zelf een gelly plate gemaakt, das pas echt creatief, en je hebt ook heel wat leuke dingen gehaakt, en je kaartjes echt super hoor, vooral het laatste heeft mijn voorkeur al zijn de anderen ook super!!

    Groetjes en nog heel veel knutselplezier!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke dingen gemaakt! Gave kaarten met de plate (goed dat je die zelf maakte) en de kerstkaarten staan zo vrolijk! Je katten zijn top! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en leuk als je een berichtje achter laat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...