vrijdag 21 februari 2014

Nieuwe stempels en banner

Ik vond het weer tijd worden voor een nieuwe banner.
De vorige was een beetje herfstig, dus nu tijd voor iets vrolijkers.
Kon ik gelijk mijn nieuwe stempels (stonden al héél lang op mijn wensenlijst, en van de week, na mijn verjaardag, eindelijk gekocht!) uit proberen...
Eerst dus deze banner gemaakt:


Vervolgens gescand en daarna doormidden gesneden en deze 2 kaartjes er mee gemaakt.
Bij het linker kaartje nog 'happy birthday' gestempeld, waarbij ik vlekte.....grrr.
Flink gegumd en met een beetje extra groene ecoline erop ging het wel weer, maar je ziet het nog steeds. Balen, gebeurd altijd als ik een kaartje zo goed als klaar heb. Misschien moet ik er nog even extra vlekjes opmaken, dan valt het niet meer op ;) .



1 opmerking:

  1. Mooi deze banner! Idd heerlijk voorjaars gevoel! Enne, mooie kaarten dus ook, waar ik gewoon wat vlekjes bij zou maken, lekker veel voorjaars groen! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en leuk als je een berichtje achter laat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...